Lördag



Godmorgon!

Guud, vad hände igår egentligen. Malin kom hit och vi skulle åka och träna. Det slutade med att vi gick ut på krogen, och jag somnade vid 05.30. Men usch. Nåja. Nu sitter jag här, vaken, pigg och glad. Ja, mågot av det stämde iallafall.

Nu ska jag strax åka iväg och jobba, nice. Det här kommer vara en fullspäckad dag, eftersom att sen fyller min bror år idag, Grattis Simon! Och sen imorn fyller min pappa år, Grattis pappa! Så det blir till att fira dom i eftermiddag, och sen är det ju valborg också.

Idag kommer Jonn hem också, han har varit i Hudiksvall sedan igår. Han har nämligen köpt en vattenskooter. Känner på mig att det här kommer att bli en bra sommar.


.

Näää bara sol här :D Allt bra med dig ? <3

Sv; Ja de var en stund sen, men allt har varit bra. :)

Är det bra med dig då?



Kramar , wilmaajonsson.blogg.se

svar : nej .. det har inte regnat :p

Gjorde du något kul igår då ? :)



kramis, hanna

sv; ja eller hur. Jo det har varit jätte bra, sj? :D

sv; ja eller hur. Jo det har varit jätte bra, sj? :D

vad kul med vattenskoter:D

Sv: Nej inget regn här inte! :) Ser inte ut att bli det idag heller, solen skiner för fullt. Hur är det hos dig?

Gráttis till dom :)

Allt bra?

Sv: Vi ska fara med en familj till nån majbrasa tror jag :) Själv då ?

Sv : Ne ... det har inte regnat här ... har det de hos dig ? :O

Vinnarna är nu uppe.. kolla om det var du!

härligt de grattis till dom :D



svar: här har det inte regnat det har varit soligt varje dag denna vecka hehe :)

har det regnat hos dej ?

kram

Sv: Nej, sj?:)

SV: Nej det har inte regnat något, bara varit fantastiskt väder! helt underbart :)

göra idag på valborg?

Kram på dig!

Grattis till dem :)

sv: Nej det har det inte! Det är jätte fint väder här :) Hos dejdå?

Fin outfit ;)

sv: allt bra? :D

Jättefin blogg! =)

Tja,babe! Du gör?=)

hejhej!!

Länkbyte ??

Nej, hittills har det inte regnat. Men det är risk för regn ikväll, så typiskt när vi ska vistas utomhus! Har det regnat nått hos er då?

Kram

50% rabatt i hela shoppen gäller barar idag så skynda å fynda .

Mvh Rebecka www.jewelsforyou.se

sv: nej, här har det varit rena öknen de senaste dagarna! upp till 25 grader i april... inte klokt!

har det regnat hos er, då?

Hej hur mår du?

Fin blogg :)

SNYYYYYGG!!:)

Vad ska du göra ikväll då? Allt bra?

Nämen, Hudiksvall! Vad förvånad jag blev helt plötsligt, haha, jag bor ju i Hudiksvall :)




Remember me