Nyshoppat

Som ni vet var jag ju på stan igår och shoppade loss lite till. Då fick den här följa med mig hem:



Den här ska jag bära tillsammans med svarta byxor, schyssta boots, och en annan grej jag shoppade igår. förresten, kul att så många, med mig, gillade den lurviga mössan jag chansade på igår!

eftersom att halva veckan redan har gått så... imorgon åker jag till stockholm och shoppar lite. lördag blir de så att jag är med lite kompisar sen vet jag inte plugga som en galning antar jag.... själv då? fin skjorta! :)

Gud vilken snygg!! Passar nog jättebra till svarta byxor!! :D

Tack för din kommentar :)



Hoppas du fortsätter besöka min blogg :) IDAG har jag skrivit min inköpslista,ser att många behöver hjälp med att veta vad som ska inhandlas för ett sundare liv :)



Trevlig helg !



/Sundaboet



http://Sundaboet.blogg.se

Snygg!




Remember me