Hemma från träningen

Jaha hörni, nu har jag kommit hem från träningen. Är rätt trött, men det gick inte bra på träningen alls. Jag fick inte till det helt enkelt. Men alla andra sa att det såg bra ut, men jag vet inte. Nåja, nästa gång kan de ju bara gå bättre då. Hej solstråle! Men hörni, hur kallt har det inte blivit ute nu? USCH! Och imorn ska vinterdäcken på. BLÄ! Jag drömmer mig tillbaka:

sv;bara bra, själv?

Mycket bättre! tackar som frågar, hur är det själv? =)

bbs

vad tränar du för nåt?

men åå nice o ligga där nu!! ;O

DU har så himla fin blogg sötnos ! Allt bra ? PUSS <3

God morgon! Allt bra?:)

Vilken fin bild!

Vart är bilden tagen?

Kram Rebecka<3

oj vad ja saknar sommaren !

Vad tränar du för något? :)

gu vad skönt de såg ut :)

gud vad skönt det ser ut att va, vill oxå åka utomlands :o

vad tränar du??:) kram<3

åh, vad härligt det såg ut på bilden:)

Härlig bild!




Remember me