Världens sjukaste program



Jag har för mig att jag skrev om det här för några år sedan, men alltså, världens sjukaste program måste ju vara X-effect. Någon som sett det? Om inte så går det på MTV just nu. Det är ett program som basicly går ut på att få folk att vara otrogna och att deras respektive ska titta på. Hur sjukt är inte det?

Två par åker på semester tillsammans, en från varje par har historia ihop. (Redan här är det ju lite konstigt, vem vill åka på romantisk semester med sin käresta och dens ex?) Sedan blir de nya "hemskickade" och X-en får stanna på romantisk semester över helgen, ensamma. De nya partnerna blir insatta i ett rum där de får spionera på sina pojk/flickvänner. Alla är otrogna, X-en gör massa, och O-en(de nya) gör ofta saker med varandra också.

Någon mer än jag som tycker att detta program är sjukt?

min helg har varit toppen :) din då?



haha älskar de där programmet faktiskt. ganska underhållande men håller med lite om att de är sjukt !

Det där programmet är helt wierd, dock tror jag det mesta är fejkat!



SV; Ja, min helg har varit toppen :) Har höstlov denna veckan med så!



Vad tycker du förresten om H&M's nyheter? La in några av mina favoriter nyss.. :)

Sv: ja min helg har varit jätte bra din då sötnos?? <33

inte så mkt vänta på middag=) gör du då?

haha aa de där programmet e sjukt, snacka om att må dåligt av att vara med i det:p

sv; ja jag har haft en kanon helg, själv?<33

haha nej, min helg var riktigt fail. din då?:D

sv' jag har haft en toppen helg. du då?:)

sv: japp jag har haft en as bra helg :) har du? :)

sv: ja, det hade jag!

gör du ikväll då?

Sv: aboslut! :) själv då?

Hejsan! Är allt bra med dig idag?

sv: segt svar, men i helgen har jag sovit över hos en kompis ): sj ?

Hejhej! :) haft en bra helg? :)

Sv: igår/idag har jag sovit över hos en kompis :) sj då ?:)

Eve

Hej. kolla gärna in på min blogg å skriver DIN åsikt i mitt inlägg "Varför skulle jag skänka pengar".



Ha en bra kväll!

Men det är ett rätt underhållande program. Man undrar hur dom som är med tänkte när dom anmälde sej dit :P



SV: Helgen har varit helt kanon, gått lite för fort bara :P



Själv då?

öh nej det låter ju inte alls sjukt hehe xD

Sv; jo nog har den varit bra, sj?

Vill du ha skansen att få ta del av min underbara läsare?

Då ska du klicka dig in på min blogg och anmäla dig till dagens blogg!



Lycka till ♥

Nu sitter en ny design uppe på bloggen. Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om den nya designen!



http://josephinebroden.se/

http://josephinebroden.se/

både och. fredag-lördag var toppen, men så idag har jag gått och blivit sjuk.

sj?

Hej, hur är det med dig? :)

SV: Idag har jag varit hemma och sen hämtat ut ett paket! :) du då?

sv: ja den har varit helt okeej :) din då?

sv/jo visst har jag det :)

har din helg varit bra ? :D

det ÄR ett dumt program! men sen om det är fejk eller inte, det vet man ju aldrig :) för liksom folk som är med MÅSTE ju ha hört talas om det där programmet och då MÅSTE de ju veta vad det går ut på. och då måste de veta att de inte alls åker hem utan stannar kvar. och jag tycker att det är så skumt att ALLA är otrogna :S jag har sett ett program där INGET hände.. :S ^^



men min helg har varit rätt okej. kunde ha varit bättre, kunde ha varit sämre :) din då?

ja det har jag faktist haft! :)

själv då?

sv: jadå det har jag :) vad gör du då?

Tvsiffror som sagt. Ju sjukare det är, desto bättre.

min helg har vart bra :) din?

sv; aa haft det jättemysigt!^^ några planer vad som händer nu över lovet då? :)

sv: tyvärr har jag inte sett programmet så jag kan inte yttra mig :/



jotack helgen har varit bra. din då? :)

HEhe jag har gjort absolut ingenting idag :P BAra myst med katten ;) sj?

jodå den har varit bra ;) själv då? =)

Ja den har varit bra:) din då:)?

Ja den har vart bara bra ;) sj?

SVAR: Jarå, själv? ♥

haha ja det är helt sjukt det programmet, men det är ju så himla uppgjort :P det har gått på mtv i så många år som jag kan minnas, så deltagarna vet ju sen innan vad det går ut på. och det gör det ju ännu sämre.ändå kollar man på det haha..



sv: jag har haft en bra helg :) dudå?

Ja min helg har varit toppen! :) din då? :)

Jag har (tyvärr) sett det och det är faktiskt helt stört. Men som tur är är det ju uppgjort, alltså, det är skådespeleri. Men ändå. Inget kul att se på, ju, haha! Eller vad tycker du? Kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

sv: jadå. det har jag :)

jag har sett det men hallå, visst måste det vara uppgjort? Skådespelare liksom? Vem fan är så dum att de går på något sånt liksom... Helt sjukt ju!



Sv: Jorå, helgen har varit toppen :D din då?

svar: jo bara fint!

Allt bra? :)

gillar din blogg

jo helt okej:) hoppas du med haft de:D kram!

Jatack! sj då?

jaa, du då?:)

fin blogg :D

kolla gärna in min? :)

Håller med om att det är ett sjukt program!

dä är bra:P

gjort denna söndag??

Det programmet är väl inte på riktigt? xDD vem går med på något sådant D:

Coolt! Är ganska ny när det gäller allt det här bloggande så jag vet inte riktigt hur jag ska kommentera, men ska bli spännande att komma igång på riktigt.



Ps. Mysig blogg.



/ Andreas

Hm, jag tror att det där programmet är fejk... Jag tror inte att folk skulle hålla på sådär framför kameran när man har en flick/pojkvän?




Remember me