Sannaliten wants

Hjäääälp!

Jag har hittat ett par skor jag vill ha, nästan. Såna här skor, men med en platå framtill skulle vara to die for. Om du vet någon sån sko så får du gärna säga till. Eller liknande. I love it!



Vad tycks?

sv: jarå den har varit bra:) hur har din varit?

ja då :)

sv: den har varit toppen! själv? :)

svar: ja, det har jag väl haft, har du? :)

sv: inte så bra då jag är sjuk =/

och inga spöken har jag råkat ut för i helgen heller ;)

några planer för veckan då?? =)

Hej!

Jag har en fråga inne på bloggen kicka in de kanske är en fråga du vet något om, kramar!!

sv; jätte bra, själv?

jo då den har varit ganska normal

sj?

sv: Aa :D Vad gör du då ? :P

sv.jo tack jag har haft en super håarlig helg =) du då?

Sv: inte mkt, händer i veckan? :)



den har varit kanoners :D din då?

Absolut!

I dag är man lag om seg, men det är väl sådant man får ta, haha.

Då vet men i alla fall att det var en lyckad fest! :)



Hur mår du idag då? :)

Nea

...Annars tyckte jag att just den skon var jävligt ball. :DD

har shoppat =) sj då?=)

va bra :)

händer senare då?? :D

kram

Sv: ja min helg har allt varit bra :) din då? :)

Min har varit toppen! Din då? Mjaoo, snygga skor!!

sv: jadå, jag har haft en bra helg! har du? :D

Mia

Svar; Jadu... igår var jag hemma hela dagen. Slappade lite och så. Idag var jag i stan och shoppade lite och åt på restaurang med en kompis ;) själv`? kram

GLAD HALLOWEEN<3

sv: chillade och kollade på idol:) vad gör du ikväll då? jag kollar på film med bror och mamma ifall du undrar.



Så snygga!:O vart finns de och vad kostar de?

sv: jodå den har varit bra :D dindå?

sv; helgen har varit rätt chill men jodå den har varit bra :)

sj då?



åhh fan va snygga skor!

Snygga sko

omg, riktigt snygga :O!

Sv: Jag har haft en toppenhelg, själv? ;D

Sv: Jag har haft en toppenhelg, själv? ;D

Sv: Jag har haft en toppenhelg, själv? ;D

Sv: Jag har haft en toppenhelg, själv? ;D

sv: JAPP DTE HAR jag sötis sj da

dom var riktigt fina! och jag har bara haft en bra helg. själv?

Jo jag har hafr en jätte bra helg =)! självdå?



sv,



Yepp, fint! Du själv?

SV: Jajamen, jag har haft en bra helg :) Maskerad och festande :) Själv då? :)

Svar: Jo,tack, den har varit helt okej.. Mycket plugg bara :P



Snygga skor!! :D

snygg header! :)

Jadå har haft en bra helg. Själv då?

Snygga!





Hej :) Hoppas allt är bra med dig :) Förlåt att jag skriver det här, men det är så att jag är men i en tävling som slutar på söndag och skulle verkligen behöva din hjäl!Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt! Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

Ja mitt veckoslut har varit sjukt chill! ditt då?

niceeeee

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

SNYGG! :)

Supersnygga!

Snygga <3

superfina =)

Riktigt snygg sko! Vet du vart man kan hitta den? //Rebecka

snygga!




Remember me