Min nya fina jacka



Vad tycks?

Ska jobba bara :) själv ?

A.

Svar: Inget planerat, durå? :)

hej... jättefin jacka :)

jodå veckan har varit bra :)

Vet inte utom att jag ska plugga och se på handbolls match idag! du då?

Dagens blogg är igång! Kommentera och var med, lycka till! :)

snyyyygg jacka! :D



Jadå, jag har haft en bra vecka! Själv ? :)

Sv. jaa du de blir nog att vara med kompisar eller något... sj? :)

Oj, jag vet inte riktigt. Det är ju halloween så man bör väl klä ut sig och vara aspackad. Men jag vet inte. vad ska du göra?

ica

Sv; Provläsning eller nåt -.- själv??



Snygg jacka! :D

sv; Plugga, träffa kompisar och få en bra början på lovet på fredag :D Själv då? (:

den va jätte fin :)

svar; ja du , imrgon ska jag försöka sätta mig ner och plugga lite om jag orkar och på fredag kommer min sötnos hem till mig , sen ska jag till honom på lördag till onsdag :) sj? :)

SV: Imorgon ska jag åka och shoppa i Borås och på fredag ska jag på pressvisningen av en ny film. Sen i helgen får vi se. Antagligen blir det väl utgång :) Själv? :)

LOVE the jacket!

blir plugg resten av veckan sen jobb till helgen! sj?

snygg!



sv; har inte så mycket planerat faktiskt. ska jobba hela helgen dock. du då?

Sv; Jag ska iväg och shoppa iaf, dd? :)

Va fin och skön den såg ut! :D



I veckan blir det bakning och sen lite shopping i helgen, du då?

SUPERSNYGGT ju! ;)

Ha en bra dag =)

har inte så mycket planer faktiskt, själv då ? :)

looking good!

gillar den ! :)

fin jacka, snygg tjej! :)

Jättefin jacka, vart har du köpt den? :)

Var kommer den från ? :)

Oooo , I LOVE IT ! <3




Remember me