Jag försökte iallafall

Förut idag när jag hade ne ansiktsmask på tänkte jag att jag skulle fota det. Jag ser ju på mina läsares bloggar (ja, jag läser era ibland, för er som frågat) att ni fotar när ni har på er ansiktsmask. Men något jag inte förstår är hur ni får det att se så bra ut. Ni ser absolutely stunning ut ju! Jag klarar det inte. Jag kan inte. Men det är väl bara att acceptera att man inte är så himla fierce ändå. Usch, vilket nederlag, haha!

Det fick bli en safe profilbild. Men ni ser ju själva hur jag ser ut i ansiktsmask. Niförstår varför jag inte vågar öppna dörren när det kommer någon då va? Dom skulle ju ramla baklänges ner för trappan i förskräckelse.

Well... At least i tried....

nu äntligen äre dags för JULENS BLOGG skriv bara jag är med i detta inlägg= http://soflun.blogg.se/2010/november/julens-blogg.html#comment så kan DU vinna att bli länkad i min meny från julafton till sista januari!!

hahahaha, va roligt inlägg :p hahaha

sv:idag har jag varit hos mamma en sväng, sen hälsade jag och julia på min mormor och morfar. vad har du själv haft för dig idag då?

stod i inlägget, skola och kompis. :P dudå?

E-R

Haha..:-) jag har inte använt någon ansiktsmask sedan en kompis övertalade mig att prova en äggmask..usch..allså inget bra med hemmagjorda grejer

har inte gjort något speciellt, sj? ;D

har inte gjort något speciellt, sj? ;D

sv; just nu sitter jag och myser och svarar på kommentarer! du då?

sv: har inte gjort så mycket, dudå? :)

hade en liknande mask fast med havregryn i, jag var inte särskilt vacker då..

idag blir det plugga, chilla och kanske träna lite:) vad ska du själv hitta på?:)

Kunde varit värre :-)

Nja inte så mycket lämnat papper till AF , varit ute och ätit med pojkvännen och så har vi storhandlat mat ... Finns inte så mycket att göra när kylan är som den är :(

kolla mitt senaste inlägg snart, orkar inte skriva allt ;)

Fin blogg! Kika gärna in på min blogg! :)

Sv: hihi! idag är jag lite med en kompis, tränar på danserna inför dansföreställningen :)

sj?

sv: inte mycket :) ska kolla på desperate housewives senare ikväll. Själv?

sv: idag har jag varit på min praktik och gått lite på stan :) själv då?

sv: Jag har ridit, dusj? :D

sv: Jag har ridit, dusj? :D

svar; åker till Belgien inatt, självdå? :)

Jag har jobbat men fick en massa kritik :/ så jag är så trött på att jobba .. du då'?

Hej! Är du trött på din design?

Har nu en tävling där 1 till 3 personer kan vinna helt unika designer. Kolla in min länk för mer information.

Hej! Om du läser min blogg ofta, så kan du väl svara på en fråga! Snälla, jag undrar verkligen :)

Kolla i min blogg så får du se frågan!

Hej! Om du läser min blogg ofta, så kan du väl svara på en fråga! Snälla, jag undrar verkligen :)

Kolla i min blogg så får du se frågan!

idag har jag varit i skolan och sen bara hem och kolla film, som vanligt;) dudå?:)

Haha, jag hade också ansisktmask idag. Skickade ett foto till sambon där jag frågade om han inte längtade efetr att få komma hem... Jag fick inget svar.. Jag förstår varför, för man ser förjävligt ut i ansisktmask. Finns ingen som kan "pull it of".

gick inte att kommentera inlägget under tänkte iallafall säga det var en väldigt snygg outfit!

sv: idag har jag o mormor sätt pepparkaksdeg :D dudå? :)

Sv: jag har varit i skolan och sedan och tränat :) själv?:)



Hoppas du haft en bra dag :D

SVAR Jag har tränat, sjdå?=)

sv: idag har jag mest virrat runt som jag vet inte vad :P själv då? :)

haha jadu! jag har med försökt men det gåår inte! :O

sv: PRAO :)

Har varit i skolan och därefter varit med på öppet hus, så kom hem för en timme sedan, så har ganska precis hunnit fira mamma lite :) vad har du gjort?:)

idag har jag varit i skolan, durå? :) kram

idag har jag varit i skolan och med en kompis,själv? =) kram

varit hos läkaren du dåå?:)<3

Sv; Kom precis hem har varit ute och träffat adam och lite så , göör du då ? :)

ja idag ska jag någ bara ta det lungt, du då?



oj vr det skönt med ansikts behandling?

vad är receptet på de?

hej inte mycket alls :d själv då? :D

Åh härligt härligt med mask! :D



puss

sv; hehe vad söt :).. hade heller itne vågat öppna dörren om jag haft ansiktsmask, öppnar inte ens dörren när jag är rotalt osminkad heller, är vit som ett spöke då oxå xD.. haha..



med mig är det okey, håller på att bli bättre efter att ha varit sjuk. hur är det själv??




Remember me