31 Juli 2010

Hallojsan! Idag har det varit Bad Anka Open. Usch, jag badade, eller, mina armar och min rumpa badade, resten låg skönt ovanför ytan och flöt på min madrass. Dagen börjades hemma hos DJ och vi blåtse upp vår flytmateria, drack lite öl. Sen tågade vi ner till centralparken och hängde lite, väntade in fler. Efter en stund tog vi våra prylar och tågade ner i samlad trupp till vattnet.

Väl vid vattnet blev det bad, cheeseburger-regn och sambatåg för att köpa Long Island Ice Tea.

Nu är vi hemma och ska duscha, men, vi kom inte så långt förrens Jonn har hunnit somna i soffan här brevid, suck. Men snart ska jag väcka honom och duscha, vaaaaarmt och skrubba sig! Skönt. Jag längtar.

Senare väntar förfest igen hos DJ och sen utgång på det. Jag ska försöka lägga upp lite bilder här från dagens badning, men det kommer senare eftersom att det inte är jag som haft kamera med och fotat.



Remember me