Året 2010 Mars (Del 3)



Det blev ännu fler utekvällar....



Jag började kunna köra vanlig bil igen efter skadan, behövde inte ha automat längre.. Och solen började kännas. Livet lekte.

 

Jag började umgås med Jelena ♥ Och det första jag gjorde var att spöa henne i bowling. :)



Jag började lägga upp outfit bilder i form av tre stycken (vilket jag fortfarande gör) och Flip, min älskade lilla ödla, fick vara med på den första. Matchade honom lite snyggt också tycker jag.

SVAR den var toppen=)

hej!

Fin blogg !

Vill du vinna fler läsare ? Nu har du chansen att delta i tävlingen som pågår på min blogg, Mer info finns på bloggen!

Tack ! :)

sv: ursäkta sent svar, har haft lite dåligt med tid de sista dagarna :b

allt bra med dej?? :D

inga problem sötnos :) nej tyvärr .. inte som man ville du vet, du då ? :D

Fett coolt med en ödla !! :D



sv;hahaa, aa :)

hehe det är lugnt!!

julen har varit riktigt bra, har träffat släktningar som jag inte har sett sen jag var 8 månader så det är ju några år det hehe :) sj då?

måste bara säga, häftig ödla :)

Det har den, din?:)

fina bilder!

Damn coolt med en ödla.



Sv: Min julhelg har varit bra, hur har din varit?

Jaa min jul var toppen!

Hah sngg bild/bilder på dig å din ödla=)

Gud vad fint ditt hår var på den första bilden!

har du fortfarande kvar din ödla? :)

Har du en leguan? coolt.



SV: Det är bara fin fint med mej :)

Hur står det till själv? :)

Hittade din blogg nu, verkligen jätte rolig att läsa! :) Gillar din stil också ;)



Och vilken söt ödla! ^^




Remember me