Året 2010 Maj (Del 5)



I maj hängde vi en hel del på uteserveringar, åt och drack gott. Och frös som dårar.





En del partajande blev det också. Här är en kväll till exempel....



... och det varvade jag med att gå på gymmet, heja mig och min sjukgymnastik!



Jag busade med Emma och Robin...



Och umgicks med bästaste Sofie ♥



Jag fick tillåtelse att börja rida igen, men absolut inte hoppa hinder, och jag fick max rida typ en kvart. Jag lydde inte.

I maj kände jag att jag kom tillbaka lite efter min skada, och trodde hela tiden att det skulle vara helt läkt inom en vecka. Men jag hade fel. Men det var i maj som jag slutade vara så försiktig.

Liker godt bloggen din, fortsett!! Pleier å følge med ;) Ta en titt på min, og se om den interesserer deg; http://www.ensjel.no




Remember me