Året 2010 Juni (Del 6)





I Juni var jag med på en liten hopptävling, som gick väldigt bra. Men jag fick ju inte hoppa och hade ridit tre gånger de senaste... 7 månaderna typ, så det fick bli lite lågt. Jag fick även upp Jonn på en häst och gav mig ut i skogen med honom. Han var jätteduktig. :)



Jag bowlade med bror min, och vi var nog lika dåliga båda två. Men, ser man ut som en vinnare, är man en vinnare! Så... Vi är nog förlorare :p



Jag fyllde år, och det firades hos mina föräldrar med goda vänner och vattenskooter-åkning. Jaaaa, jag tokvurpade och slängde både mig och Mikaela i vattnet.



Jag umgicks med min vän Markus, i solen. Och det var även här jag blev ett stort fan av smoothies.

 

Många dagar spenderades nere vid beachvolleybollplanen.

Juni var som vanligt en väldigt härlig månad. Jag älskar sommaren, så det kan inte annat än bli bra.

Hej, Jättefin blogg

Jag undrar var du rider/red??

Kram

ursäkta för sent svar

jo julen var super bra

har du haft det bra nu i mellandagarna?

Hej hej!

allt bra? :)

Hoppas det!

hejsan! ursäktar om jag kommer här & stökar ner..!

men, jag undrar om du gillar smycken? :)

om du gör, så är det nog värt att kolla in i min smyckesblogg! Jewelsbykasia.blogg.se

hoppas att du kikar in :D

KRAM!

Åh vad underbart med bilder från sommaren, speciellt ridbilderna:) Jösses vad jag saknar svensk sommar! Gott nytt år!

j'l

jo jag hade en mycket bra julhelg, själv?

har du för planer imorgon då ? :-)

Ja :) gott nytt år! och förlåt för sent svar, kram.




Remember me