Året 2010 April (Del 4)



I April hade jag väldigt långt hår, som jag senare klippte av. Men, jag gillart! Jag och Zandra gick på lite promenader när man kunde börja gå utan jacka, skööönt.



Jag umgicks mer med Jelena

 

Det blev lite party, med framförallt Zandra. Miss it!



Jag åkte till underbara Egypten med mamma, pappa och mina brorsor. Och fick bo i lyxsviten, wonderful!

 


Jag red på kamel och såg pyramiderna för första gången i mitt liv.


 

Jag simmade med jättemånga fiskar, och umgicks med mina (stora) lillebrorsor.



Vi blev fast i Egypten och fick inte åka hem, men tur var det, för när vi skulle ha suttit på planet hem egentligen blev jag extremt magsjuk. Jag hann bli något kontrollerbar innan vi fick åka hem.



Men jag blev lite brun iallafall! :)



Jag blev duktigare på att lägga upp outfitbilder.

April var absolut en av mina bästa månader det här året. Det var även i April som det verkligen började kännas riktigt seriöst med Jonn, myyys :)

Låter som en riktigt bra månad! :)

Ja det var väl bra! :D

SÖÖT blogg!

:)

-allt bra?




Remember me